marți, 23 februarie 2010

sweet memories


Cum s-a mai dus o vara...[e vorba de cea din 2009]
Adaptat dupa jurnalul de sezon.

"Tin sa precizez data in care ma aflu , 4 sept.2009...am imbatranit,va vine sa credeti?Nici mie!...
Stateam azi-dimineata pe "prispa casei" si meditam la ce am facut eu toata vara,cum am evoluat sau regresat.
Prima chestie pe care o observ e ca inca stiu sa scriu,zic asta deoarece scriu aceasta chestie de mana si probabil o voi redacta intr-un doc. word.Ce exprimare!Se vede ca sunt la mate-info.nu?:>
E ora 10:41...am terminat 'Morometii' si ma gandeam sa fac cinste cui apuc cu ocazia asta.Hei!Dar stai....nu am cu ce,logic.Toata vara asta n-am avut un leu.
Deja cred ca unele persoane se gandesc la mine cand aud sintagma "n'am bani".

So...ce am facut eu toata vara?

Sa incepem de pe 1 iunie cand m'am stresat sa vorbesc cu un individ [al carui nume nu il voi preciza],pentru a ii zice "la multi ani" de ziua plozilor.Raspunsul lui m-a dat pe spate ["eu nu mai sunt copil"]Un 'merci' mi s-ar fi parut mai simplu...dar in fine,se pare ca unii se maturizeaza de la 16 ani :-j.
Trecand peste ... vara asta m-am tuns de 2 ori,iar remarcile prietenilor mei m-au emotionat pana la ficat si dincolo de el.Citez:nici nu se observa...eh ,macar nu mi-au zis ca arat ca un pudel ca acum mult timp :)).
Acum ma uit la H2O,ceea ce imi aduce aminte ca nici vara asta nu am fost la bazin...nici nu am atins apa.[acum sper ca nu va ganditi ca nu am mai facut baie de 3 luni...:))]
Apropo de bani...vara asta am avut a 2-a slujba .In prezent am 17 zile lucrate si o datorie imensa din partea tatalui.

Unde am fost vara asta?
NICAIERI!logic 8-|.Doar de cateva ori pana in Buc.,sa'mi iau caciula si sa vars sucul in masina lui unchi-miu:)).
Vreau la facultate!8->
M-am plictisit de orasul asta,de muianele de aici,de tot!

Vara asta a fost vara in care am facut 2 'sporturi',a fost vara in care am cunoscut mai multi oameni ca niciodata,a fost vara in care-am citit cam tot ce ne-a dat la romana ,doar pt. ca ma plictiseam.
Vara in care:
-m-am convins ca muzica veche e nepretuita pe langa melodiile scoase din 2000 in coace
-am descoperit ca trebuie sa te imbraci in maniera in care vrei , pentru a te simti bine in orice imprejurare.
-in care mi-am luat hanorace si caciuli pt. iarna[:-j]
-in care am muncit doar pt. a primi bani
-in care mi-am batut joc numai de 'Gigei'
-mi-am facut mai multe planuri ca niciodata
-in care am vrut sa ma duc la Cluj ,dar nu m'a lasat mama.
-am vazut cele mai multe filme
-am ascultat mai mult raggae decat orice om normal
-in care am visat cu ochii deschisi
-in care n-am dechis niciun caiet
-in care am incercat sa fiu draguta cu toata lumea
-in care am observat ca majoritatea baietilor sunt obsedati sexual si majoritatea fetelor sunt obsedate dupa cumparaturi
-in care am reusit sa-mi schimb scaunul din clasa a 4-a

[aleluia!]



Acum imi vine in minte "pistol cu capse-timpul trece"

Un rezumat a tot ceea ce am scris ar fi: a fost o alta vara care a trecut mai repede decat as fi vrut eu...


9 comentarii:

  1. Tre' sa-ti zic=))
    Stii unde e corpul A la palatul copiilor,nu?Am iesit azi de acolo si se auzea slujba de la biserica de vis-a-vis!Concert,nu alta.Banuiesc ca au microfoane..:-??Genial.
    Doamne miluieste!
    Mi-ai adus aminte cu "aleluia " ala.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!;;)
    Promit sa-ti zic si pe 1 iunie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da,eu sunt mai vrednica!=))
    Sar-na.;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ee.Eu nu te urăsc.:>
    Alex îl cheamă.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o banuiala ca pe cel la care ma refer nu-l cunosti;;),poate doar din vedere.;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce tii tu neaparat sa stii de cine-o sa-mi fie mie dor?:-w
    Invata in arte,atata-ti zic.>:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Buuuuun.:x
    Sper sa nu mai viziteze nimeni blogul=))

    RăspundețiȘtergere