joi, 18 noiembrie 2010

visul unui pufulete-adaptat dupa jurnalul de noapte

Pufuleti?Hrana mea de o saptamana si ceva pana in prezent.
Pufuletii sunt malefici.Pufuleii te bantuie.Te sufoca in somn.
Incep!
O simpla zi e la final.Vreau sa dorm.Urechile mele au divortat si una nu mai vrea sa auda.
Stau in pat.Pufuletii pe birou.
Aud cu urechea divortata respiratiile tuturor oamenilor.Ma apasa.Vor inceta doar cand eu ii voi da afara de acolo...In urechea mea e o colonie de oameni ce traiesc in vid.Oameni mici si pufosi facuti din malai,cu gust sarat si ganduri criminale.
Toate amintirile s-au sters.Au fost prefacute in sare,prin care se lafaie acum pufuletii malefici din lumea interlopa a vidului.
Adormisem.Simteam ca ma sufoc.Daca nu ma trezeam nu puteam sa dau vidul afara.Pufuletii imi controlau gesturile.Intrasera in partea intunecata a creierului meu si de acolo controlau tot ce vroiau.Pufuletii nu vroiau sa ma trezesc,dar....
"A flash in the night, a journey through time
the Templars are back on the streets
Guarded by prowess..." Cutremurator!Suna alarma...trist,dar adevarat.
6:40 Degeaba suna..Adorm la loc stiind ca peste 2 minute va incepe o alta alarma.
In 2 minute,lumea pufuletilor se zdruncina,relege lor sarat si plin de E'uri cade de pe tron,razboiul incepe pe ritmuri de Hammerfall[melodia de la alarma:))]si vidul dispare din imaginatia mea.
Urechea divortata se trezeste si se bucura in continuare de procesul de divort cu cealalta ureche.

2 comentarii: