vineri, 20 noiembrie 2009

Arta la scoala

Inca din clasa a 9-a,impreuna CU COlega de banca,
ne'am dovedit a fi interesate in arta din timpul orelor
Am fotografiat cateva din exemplarele concepute;;)

X:arta a devenit mai complexa

Arta de a face fituici si de a le pierde in ziua testului=)):-j
[asta e arta de acasa.artistii sunt obligati sa pregateasca arta inainte de a o expune]


ei sunt copiii mei


Artistii stiu sa utilizeze power point,la insistentele profilor>:P


Spiritul de artist este caracterizat de multa ambitie.
Spun asta pentru ca 10 minute am pus'o pe Iulia sa dea la cos,ca sa fac poza.


Ehee..daca esti artist poti reprezenta 2 personaje
ale basmului in unul singur.Buzila si Ochila:>
Are si accesorii:))



IX:desi era inceputul,eram tot erudite :>


Respectul pt haur;;)
Fotografierea colegilor,tot in semn de respect:>

chilotii colegilor..sunt si ei o arta:-??

Daca artistii vor sa ploua,
atunci ploaia este obligata sa vina ,
chiar si in scoala.


Arta din ora de religie[cea din mijloc e profa;;)]


spanul bobi reprezentand regele cartofilor=))


Arta din caiet si de pe pereti:))






















Existenta portocalelor..cum din fruct s;a facut sucul:))

Un comentariu:

  1. am fost martora toturor pozelor;;)
    ce bine ma simt:))
    actiunea s`a "dezvoltat" in mediul profan:>

    RăspundețiȘtergere