vineri, 13 noiembrie 2009

Cum a trecut timpul-partea II

Cum a trecut timpul :-<
Intre timp n-am mai facut poze:))...asa ca de la ianuarie sarim prin aprilie...

S-au mai distrus niste relatii ... s-au intarit niste prietenii 8->
Ne-am reinceput activitatea cu pozele[iunie 2009]


In "consistenta padure de corcodusi"
de langa blocul Iuliei =p~


Si a venit vacanta 8->


Mai imbatranim,mai facem si cinste:-":))

Toata vara am avut preocupari ca :
1.statul in natura:))
2.Exces de bere fara un motiv anume:-??

3.Poze degeaba:))

4.Facut pozelor in ziua in care m-am tuns 8-|[1 sept]

5."Bucuria" pt inceputul unui nou an scolar

Si am ajuns in a 10-a ...

Am o clasa exemplara,cand faci poza toti stau cu spatele!:))
[oct 2009]

ee..mai sunt si exceptii:))

Dom'soara nu incapea in cadru
de marimea dioptriilor:-w


Aniversare de halloween cu "valentijn" si "gasolina":>
a)opera hair "stilistului" meu:>[Iulia;;)]

b)Cocosatul si Ana[din romanul "Ion" ,banuiesc:))]c)si asta...:))

Cam atat pentru un moment...

Dar bateria de la aparat inca mai tine!:>

2 comentarii: