miercuri, 25 noiembrie 2009

eu...

SILA

ceva dulce
verde

OJA

omuleti

mazgaleli

zgomote

CEARTA CU TATA

a lua la misto

A MEDITA

liniste

SOMN

Reggae

gri

vers

RAS

Happiness

friendship

ORANGES

PC

film

cacat

a putea

punk

a sta

unfortunately ALIVE 8-|

MORI !

bafta

negru

COCALAR

romexpo

:>

ascendent

BRAIN

viata

larg

anti-pink

pufos

stresant

NERVI

rock

a purta

indiferent

a exista

.comportament

respir

a detesta

MEMORIES




P.S.:uniti cuvintele!:))
sunt curioasa ce va iese
ar fi ceva de genu' :

Mi'e sila cand vad ceva dulce .Imi plac omuletii verzi,mazgaliti cu oja, care fac zgomote,cand ma cert cu tata si-l iau la misto.Meditez in liniste pt un somn mai profund.Ascult raggae.Sunt gri,cand rad fac versuri de fericire cu prietenii si portocalele.
In PC am un film de cacat .Putea sa aiba si muzica punk .Stau[exist]degeaba in viata.Mor!Bafta:-h[dumnezeu sa te ierte!:))]
Un cocalar negru se uita la romexpo[recte eu]:>.Romexpo il priveste ascendent,detecteaza lipsa creierului.Ii prezinta subiectul anti-roz,pe larg,pufosului[cocalarului].
Romexpo e stresata,are nervi ,asculta rock si poarta indiferenta in existenta ei comportamentala.E indiferenta si cand respira[nu o face ,daca nu vrea :))]
Detest cocalarul,dar "iubesc" amintirile 8->.

Ce fel a iesit=)))

2 comentarii:

  1. Deci postarea e foarte, foarte tare ! ;x
    Si imi place si muzica de la profil :">

    Si da:">
    Mi-am facut blog, dupa cum vezi :">
    Dar de foarte mult timp :">

    In schimb nu stiam ca si tu ti-ai facut :o3

    Tine-o tot asa ! >:D<

    RăspundețiȘtergere