marți, 1 decembrie 2009

3 culori cunosc pe lume



*Ce vezi cand te uiti la drapel?

Mie una nu-mi inspira mare lucru :)).3 culori amarate care reflecta prostia romaneasca:

ROSU-reprezinta problemele feminine[pentru nestiutori menstruatia]
sinonime:gem,cilcu,mi-au venit iepurasii,am musafiri,lady in red,sunt pe stop

GALBEN-reprezinta ce e mai de pret in Rumania,manelele.
sinonime:haur,jeg,ciuperci,incultura,duhoare.

ALBASTRU-reliefeaza masculinitatea Rumaniei.Baieti\barbati la care daca o fata zbiara putin, se sperie si fug.
sinonime:fatalaii Romaniei,femei cu pantaloni sau femei cu scula ;;)

Acum depinde..fiecare cunoaste cel putin sau cel mult 3 culori pe lume.Eu personal sustin ca verde, gri si albastru sunt cele 3 culori ale lumii mele + negru si maro :)).

VERDE
-ma face sa ma simt bine.
sinonime:fericire sau to be high

GRI-culoarea asta ma face sa adorm,ma relaxeaza,ma calmeaza.
sinonime:somn[intra si sila],destindere,calmare

ALBASTRU-dupa cum ziceam mai sus,e culoarea masculinitatii.So...culoarea asta ma face sa ma simt barbata :)).
Pot folosi in pace urarea de fericire"sa'mi bag pula",cat timp imi place albastru:>


Suplimentul e reprezentat de :

MARO-nu stiu exact ce am cu asta,da' imi place in special la haine si machiaj.
Ma face sa ma simt superioara:>
Seamana cu rahatul:-?
sinonime:cacat,importanta,tru;;)

NEGRU-ma face sa ma simt invizibila.Am impresia ca nu exist ,sau ca nimeni nu ma vede.
Ma incalzeste cand e frig afara :))...so e centrala mea 8->.
sinomine: invizibilitate.caldurica>:)


Care sunt cele 3 culori ale vietii tale?

9 comentarii:

  1. Baaaa,vor sa puna Puya-Undeva in Balcani imn al Romaniei?=))
    Paaaai,n-am doar 3,maaaa.:o3
    E verde,e albastru,e portocaliu,e negru(stiu ca nu-i),e rosu uneori.:-?,e alb.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa pun si eu ceva pe decembrie.:>
    Da' nu acum ca n-am chef.(:|
    Azi m-am trezit prost.La 11.:|E asa naspa sa ma trezesc tarziu.:-s
    Fac chat pe blogul tau.=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand dai teza,ma?
    Iti dai seama ca eu vad comentariile astea cand imi aduc aminte,nu?:">

    RăspundețiȘtergere
  4. am blog de vreo o luna` :))
    sau mai putin` :-j.
    nu de mult` >:) :X

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar nu stiu` :))
    asa mi`a aparut de prima data`...:-??
    sau da la setari. aspect. elemente de pagina, si apare un chenar... in care apare titlu`.. si dai editati :-?? cred k o sa apara acolo` :-j

    RăspundețiȘtergere
  6. Letargic...
    foarte negru,negru şi gri

    RăspundețiȘtergere