joi, 24 decembrie 2009

Urmarit

Oriunde.Oricand.Oricine te poate privi.
Mergi pe strada ,esti privit.Toata lumea priveste cu ura , toti sunt posomarati.
Unii put,poate asta este modul lor de a spune "nu-mi pasa!"
Unii miros exceptional.Unii se ingrijesc,altii nu,asta neputandu-se explica in alt fel decat prin neglijenta fata de trup
.
Oamenii sunt atenti doar la partea
financiara.
Imi imaginez cele mai sadice moduri de tortura.Cateodata,cand privesc un necunoscut simt nevoia sa il torturez,sa-l strang in lanturi sa-i aud oasele pocnind si sa ma bucur de muzica produsa.
Cine va citi ma va crede o ciudata,dar putin imi pasa de ce gandesc cei din jur despre mine.
Personal ,cand privesc in jur vad fete comune, toti seamana. Ma lasa rece.
Toti
respira.De ce toti fac asta?Mi-ar placea ca lumea sa nu mai respire timp de 3 minute.
Sunt curioasa cati vor mai putea supravietui.
Pe cei care nu s-ar panica si ar reusi sa stea 3 minute fara aer,i-as premia.
Asa poti reusi in viata.fara sa te panichezi la orice iti apare in cale.
Unii nu stiu asta.Considera ca au trecut prin viata si ca sunt experimentati,dar dupa mine,trecerea lor prin viata a fost precum cutitul prin branza.

Mintea imi este strabatuta de multe ganduri.Maine este Craciunul si eu stau.
Nu mai simt nimic.Ma exprim in propozitii scurte , pentru ca asa e mai economic.

Dupa cum ziceam,m
aine e Craciunul.Ce vede lumea asa deosebit la Craciun?
Toti se pregatesc cu mancare,bautura,curatenie pentru intampinarea musafirilor.Dar cine se pregateste spiritual?Nimeni!
Asta e si motivul pentru care multi sunt agitati,dar si motivul pentru care eu nu am niciun sentiment fata de orice sarbatoare .
Acum o luna e
ram nerabdatoare ,imi placea sentimentul din pragul sarbatorilor de iarna,de la cumparaturi,de pe strazi...dar azi am ramas dezamagita,am fost sa-mi iau dulciuri si abia asteptam sa vad lumea, sa am feelingul din ajun.
Pauza!Toti se imbranceau,nu aveai pe unde sa treci.Injuraturi,tipete,tigani,bani furati.


Suprapunere:Vreau sa simt!Sincera sa fiu,nu simt nimic pentru nimeni,nu pot sa ma gandesc la cineva
pentru ca gandurile imi zboara in alta parte.Scriu asta pentru ca efectiv nu mai pot sa stau si sa ma gandesc cum nu simt nimic,macar sa stie si altii...

BANI!Asta e singurul lucru la care se rezuma oamenii de azi.N-ai bani,esti un nimic.Ai bani,oarecum esti mai rasarit...
Ma uit la parintii mei,se strofoaca pentru bani.Mi-e frica sa nu ajung asemenea lor.Mi-e frica sa cresc.Prefer sa raman cu mintea mea,la varsta la care ma aflu...
Poate..candva lucrurile se vor schimba,poate lumea nu va mai fi posedata de bani si de lucruri materiale.
Cred ca deja cer prea mult...Inainte nu era asa.Trebuia sa ma nasc mai devreme,sau sa mor pana acum.

Uita-te in jur si mira-te si tu,asemeni mie,de cum evolueaza lumea din rau in mai rau...


2 comentarii:

  1. Nici eu nu simt ca e Craciunul si deja a trecut ziua,tot nu simt!
    E primul an in care nu simt fluturasii aia in stomac de Craciun.Pun pariu ca asa or sa fie toate Craciunurile de acum inainte.Nici ciocolata nu mai are acelasi gust.

    RăspundețiȘtergere