sâmbătă, 12 decembrie 2009




*Viata fara net

Salutare tuturor!De fapt nu pot zice "tuturor" ,pentru ca sunt singura in acest calculator,fara net si respectiv fara mess.Deci "salutare mie!"Imi place sa ma salut in fiecare zi,ma respect nespus.
In exceptionalul moment in care ma aflu,simt un instinct interior ce ma duce cu gandul la jertfa cuiva[imi vine sa strang pe cineva de gat].
Ma gandesc la minunatele momente petrecute alaturi de miraculosul mess si alaturi de scumpul si iubitul meu hi5.Acum sunt complet indoliata,avand in vedere ca intelectualii mei parinti s-au gandit sa imi mute calculatorul in camera mea[era intr'o alta camera].
Datorita celor de la UPC, sunt cu moralul sub parchet si mult mai jos de nivelul marii respectiv Groapa Marianelor[cel mai adanc punct de sub apa].
Nenorocitii de la upc...aa dragutii de ei,au zis ca vin AZI,data de 26 noiembrie 2008,intre orele 10-12.[minunea asta e facuta anul trecut]
Am asteptat in zadar sa vina.Minutele treceau atat de greu ,incat aveam impresia ca o clipa avea valoarea estimativa a unui secol.
Azi a fost o zi obisnuita ,avand in vedere ca mi-a fost rau toata ziua ,dar neobisnuita deoarece chemarea naturii m-a solicitat de peste 10 ori...
Daca va intereseaza ce fac acum,[desi prea nu cred,dar va zic ca sa ma dau mare...:d]mananc pufuleti.Mi se pare ca sunt mai gustosi ca niciodata.Savoarea unui simplu pufulete ma face sa tresalt de bucurie.
Pe punga de pufuleti este desenat un caine.Chiar acum,prima intrebare care imi vine in minte este: cainii mananca pufuleti?
Tocmai mi-a stricat mama linistea interioara cu vocea ei de dinozaur intrat in putrefactie .
Mi-a rostit urmatoarele "sper sa nu vad nicio urma de pufuleti prin camera",la care raspunsul meu a fost clar si precis "sper sa te faci ca nu vezi".
Am terminat pufuletii.Raiul s-a sfarsit .Beau apa.Cred ca va fi inundatie diseara.Ma gandesc cum sa imi irosesc viata inutila.Ma simt ca in epoca de piatra fara net.Am incercat sa desenez,dar in zadar,am incercat sa ma uit la film,nu merge.Ascult muzica.Nu imi vine sa cred ca mi-am gasit o ocupatie cat de cat satisfacatoare .Simt o nevoie acuta sa vizionez un videoclip pe youtube.
AM GASIT!Mi-am gasit o activitate!Ganditul:>.Imi vin in minte tot felul de amintiri de la fosta locuinta ,de cand eram mai mica.
Acum incerc sa imi imaginez cum voi arata in viitor.Poate ajung arhitect.E marele meu vis.Cred ca daca nu as deveni asta,nu as putea zice ca as avea ceva realizat in viata.
Nu stiu cum voi arata fizic,dar sincera sa fiu nici nu vreau sa imi imaginez .Probabil ca voi avea 5 tone si ma va cara cineva intr-o masinuta.
"Am primit un mesaj!"-imi zic entuziasmata.E de la Stress.Ma simt importanta!:>[am fost candva:))]
Aa da...daca ar vedea el ce frumos imi merge calcu' acum.Cred ca ii e frica sa nu il arunc de la balcon,acum...ca sunt mai aproape de el.

4 comentarii:

  1. Zi cine-i Stress!Repede ca-s o dura!b-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre' sa faci rost de un fat-frumos,sa-ti mai inspire nitel postarile.
    Te-am vazut odata cu un tip...:-?cu unu' blond asa.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. da! cainii mananca pufuleti! :X
    eu ii dadeam la un caine de pe strada, care era a naibii de simpatic :X si chiar manca pufuleti` :X

    RăspundețiȘtergere