duminică, 27 decembrie 2009

Ultima din 2009

Ba!

Am blog din luna noiembrie.Vreau sa multumesc putinilor cititori care mi-au citit\vizionat "creatiile" timp de 2 luni... Multumesc criticilor,dar si admiratorilor.Multumesc celor care m-au incurajat ,dar si celor care mi-au zis sa o las mai moale.



Acum ca am blog,pot scrie aici realizarile mele pe 2009:-?

1.Inca nu mi-am dat seama care e poanta cu criza.
2.M-am obisnuit cu mine asa cum sunt.
3.Am facut inovatii.
4.Mi-am tras blog:>.
5.Nu vreau sa mor!
6.Am redus lista de persoane cu care eram certata.Acum a mai ramas una de care nu as vrea sa aud tot restul vietii.
7.Am fost fericita in prostie.
8.Am incercat sa-l inteleg pe tata.Lipsit de efecte.Nu o sa mai fac asta niciodata!
9.Mi-am pus la punct calculatorul.
10.Mi-am futut telefonul...so nu mai am telefon!:))[asta se include in cadoul de Craciun]

Un comentariu: