marți, 5 ianuarie 2010

3 in 1


.1.

De ce?
De ce? De ce? De ce? De ce? De ce? De ce? De ce? De ce?

De ce a inceput scoala?
De ce sunt fericita ,desi ma enerveaza toata lumea din jur?
De ce nu mai avem vacanta?
De ce nu am bani?

De ce nu am un mall numai al meu,cu haine moca numai pentru mine?

De ce nu o suport pe profa de chimie?

De ce mereu sunt atrasa de chestiile verzi?

De ce toti spun ca sunt calma,desi eu sunt agitata?

De ce imi e somn?
De ce am doar 16 ani?
De ce timpul trece greu cateodata?

De ce ma relaxeaza muzica?

De ce am crescut asa de repede?
De ce nu aud ceasul dimineata?

De ce ma evita cocalarii?:))

De ce nu am pielea verde?

De ce traiesc?

De ce vorbesc singura?
.2.

L
et me sleep

OBSERVATIE:partea aceasta de postare va fi cu multe pucte,cum cea de mai devreme a fost cu multe "?".

Dorm.La scoala,urla colegul.Ma trezesc.Injur.Ma culc.Intra profa.Ma trezesc.Nimic interesant.Dorm,iar.
Pauza.Stau treaza 10 minute.Somn.Se suna.Dorm(desi dorm cu ochii deschisi).Visez la nemurirea sufletului.Gandesc.Obositor.Mai bine dorm.

Pauza mare.Sunt lucida 20 de minute.Iar dorm.Somnul e mai dulce.Doar am facut miscare pe timpul pauzei.Mai dorm 3 ore si gata.
In drum spre casa,nu pot sa dorm.Pacat.Recuperez cand ajung la destinatie.

Acasa.Dorm.Deschid calculatorul si dorm.Mama vorbeste.Eu dorm.Tata tipa.Ma trezesc sa vad care-i treaba.Tot prost a ramas.Nimic nou.Dorm iar.

Cand ascult muzica dorm mai bine.Latra cainele.Ma trezeste.Imi bag pula si dorm iar.

Se face seara.Opa, nu am scris.Scriu repede ca sa pot dormi.Termin si dorm.Timpul de somn.Parca nu imi mai e asa somn.Dar nu conteaza.Dorm.

Suna ceasul de dimineata.Il opresc si dorm.Ma imbrac dormind.Ma machiez dormind.Auci, ochiul meu.Trebuie sa ma trezesc.Mai bine nu.Prefer sa nu ma mai machiez.Mai bine dorm.
In drum spre scoala visez cu ochii deschisi.
Ajung la scoala.Caldurica.Randul din mijloc,banca 4.Sed pe scaun si dorm.
Si activitatea se reia mereu si mereu...

.3.

Jeg

Mergi pe strada.
Dominant e jegul.Iaacs!Am calcat intr-un scuipat!Wtf?!Blestem fabrica de scuipat mobila ,care si-a depus deseurile exact in locul ala.

Mai mergi.Cacat.Peste tot.Dare de urina.Iacs!Se misca...

Lumea e jegoasa.Par slinos!Paduchi!Help me!
Fac cinste cu sampon!Care se baga?

Unde e jeg e si prostie.
Fac cinste cu un curs de curatenie.Candidati?Hai!E moca!

Un comentariu:

  1. De ce is atatia prosti?:-<
    De ce ma enerveaza alea din arte si balcescu?:))
    De ce e zapada ?
    ETc

    Somn somn somn somn somn etc s.a.md. somn.

    RăspundețiȘtergere