sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Prostie

Mi se pare cea mai mare prostie sa iti dedici viata unui idol,sau unei persoane.
Viata e a ta si poti face ce doresti cu ea...
Observ ca personajele de pe Disney Channel devin putin cate putin idolii copiilor si chiar ai adolescentilor.Inteleg sa ai o manie timp de cateva luni,pentru un cantaret sau un actor...dar idolatrizarea e prea de tot.O data cu criza si cu bolile moderne lucrurile s-au mai schimbat.Cand eu aveam 14 ani era altceva...
Acum ,la 14 ani ,daca esti virgina esti privita ca un exemplar din gradina amazoniana.
Da..ne intoarcem la idoli.Am trecut si eu prin mania asta,dar in 3 luni mi-a cam trecut...si aveam 13 ani.
La 16 ani nu se mai admite sa ai un idol de pe Disney Channel,nu?Adica...wtf?Le vezi pe astea posedate de fratii Jo.
X-ulica + Nick = LOVE 4ever
Hai frate,d
a-o in plm de treaba.Daca nu stii cum sa fii penal la varsta de 16 ani,uita-te in jur si inspira-te.


Si acum vine partea a 2-a.Ai un prieten.Bun.E al tau.Tii la el,dar cum ii poti spune ca il iubesti din prima saptamana?Il minti la ochi.Si el stie asta,dar te crede,ca e prost ca majoritatea baietilor.
Si el "te iubeste" asa ca te convinge sa te futi cu el.Ok?Tu esti fraiera si o faci.Dupa, te lasa,sau daca stie ca nu mai are sanse cu o alta fata ,sta cu tine si te largeste.
Si daca ai relatia de o luna-doua si esti intrebata unde faci facultatea ,vei zice, normal,cat mai aproape de iubitelul meu,de ursuletul,de caltabosul ,sau de castraveciorul meu murat.Il iubesc!Doua puncte x.
Ma distreaza cazurile astea.Rad si curcile de astfel de oameni...
In primul rand nici nu poti iubi pe cineva de la varsta asta.E doar sentimenul ala ca te-ai apropiat de cineva.Daca sta sa analizezi sentimentele ,vei vedea ca exact acelasi lucru simti si pentru cel mai bun prieten ,care in general e de acelasi sex cu tine.
Atunci ce?Esti gay/lesby?Nu frate!Nu poti iubi,rapunsul corect.
Mai vine si partea cu parasitul.Te lasa ala,sau il lasi tu ,sau cadeti de comun acord ca nu mai aveti ce face impreuna.Si mai vad cazuri in care sunt suparati,plang ,unii se taie,atii se sinucid(TV)...si eventual,partenerul vede ca s-a sinucis si considera ca si el trebuie sa ii fie asemeni,pentru a ajunge in ceruri si pentru a o consola cu o partida buna de "darla-darla".
Si asa ajunge PROtv-ul sa faca reportaje despre emo
,pentru a informa lumea ,care percepe gresit femoneul,te 'recunosc' pe strada si urla dupa tine ca animalele de la zoo injectate cu benzina.Nu conteaza ca porti negru pentru ca tii doliu,eu esti emo.Sau nu conteaza ca esti ciufulit,ca afara bate vantul,tot emo esti.
Revenim...ce rost are?S-a sfarsit lumea?N-ai sa vezi!
Eu sunt genul de om pe care nu-l doare nici in cot de un cert ,sau o despartite.
Nu merita sa-ti omori neuronii pe astfel de chestii.

4 comentarii:

  1. Partea a doua e aia care mi-a atras atentia.Sunt o trista,sunt o nesimtita careia nu ii pasa de sentimentele lor.=))
    Imi place comediile romantice si povestile alea frumoase da' cand aud un "te iubesc" mirosind a carnati cu usturoi mi se intoarce stomacul pe dos.=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca odata iti dau dreptate.
    Melodia aia o stiu..de un an cred.:)):">

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello
    Imi plac punctele tale de vedere
    Sincer.. mai putin cel cu "idolii". Adica.. eu am ceva de genu'.. bine.. ca nu mias da in cap pentru ei sau chestii de genu' da mi se pare ok sa existe ceva care iti palce.. chiar daca e o persoana.. just my opinion, of course
    In rest e foarte tare
    *Peace!

    RăspundețiȘtergere