sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Fumati jeguri




Am auzit cuvantul "bomboane" folosit in locul tigarilor.
Dupa mine comparatia e o mare aberatie.Cum poate cineva sa compare gustul dulce si placut al bomboanelor,care parca te duce pana la cer si te coboara de nenumarate ori,cu gustul si mirosul puturos al tigarilor,care parca te trimite pana la tomberon si te baga cu capul in el...
Am un mare dispret pentru cei care fumeaza de mici,din 5-8 ii vezi cu tigarica in mana,in coltul scolii ferindu-se de profi ca sa nu ii parasca parintilor.Isi miros unul altuia respiratia ,sa nu cumva sa ii simta adultii si sa le puna capatai.
Ajungem la acei adolescenti indoliati de griji ,aproape maturizati(desi asta se face de la 18-20 de ani in sus) care trag cu putere in piept si-si mai invata si prietenii 'fraieri' sa fumeze ,ca e 'misto'.
Apoi ajungem la adulti,care teoretic ar trebui sa aiba mintea strong si sa se poata lasa oricand.Nu domnule,ea ei nu pot trai fara tigari,ca tigarile ii calmeaza.
Uneori am impresia ca tigara te reduce mintal cu cat inaintezi in varsta...
De cei batrani nu mai vorbesc,ii cauta moartea pe acasa si fumeaza cat mai apuca.

Intrebari legate de tigari/fumatori :

-Oare de ce isi mai cumpara parfumuri?Oricum miros ca niste tomberoane lasate vara in soare.
-Cum ajungi sa fii dependent?
-Ce va place la tigari?Nici miros nu frumos, dati bani de va ustura, nu tin de foame/sete , va mananca sanatatea.Sunt confuza...
-Realizati ce puteti face cu banii de tigari stransi pe o luna ,sau pe un an?
-De ce dracu ii incurajati si pe cei de langa voi sa fumeze?
-De ce copiii se apuca de fumat?

Fumatorii vor ramane intotdeauna niste enigme pentru mine, desi nu ii inteleg tot acelasi dispret mi-l afisez in ceea ce ii priveste.

Un comentariu:

  1. De exact aceeasi parere sunt.Nu a reusit nimeni sa imi demonstreze cu argumente de ce fumeaza.Stiu insa 2 persoane care s-au lasat si le admir pentru asta.
    Termenul de "bomboane" l-am auzit si eu si ma scarbeste.:))

    RăspundețiȘtergere